بهترین باطری پورشه

بهترین باطری پورشه

بهترین باطری مناسب پورشه با ارسال و نصب رایگان در محل و سرویس دوره ای باطری تا دوسال

شرکت هلدینگ خودرو ساز آلمانی در سال 1931 اغاز به کار نموده و تا کنون مدل های متنوع با طراحی های خاص و بی نظیری را به بازار خودروی جهان ارائه نموده است. اولین پورشه تولیدی این شرکت در سال 1948 به نام مشهور پورشه 356 بود که دوستداران بسیاری هم داشت.

باطری فابریک پورشه چند آمپر است؟؟؟

باطری خودروهای پورشه به صورت فابریک 12 ولت با ظرفیت 100 آمپر می باشد. که در حال حاضر باطری 100 آمپر سپاهان باطری در برندهای متنوع برند اوربیتال ، برند ZB با 15 ماه خدمات پس از فروش در فروشگاه پارس باطری به فروش می رسد.

 

چرا باطری ماسین کمتر از یکسال کار می کند؟

باطری در حالت عادی و نبود مشکلات دینام و برق دزدی و … در کلیه خودروها معمولا تا دوسال به خوبی کار می کند البته برندهای متنوع و باکیفیتی وجود دارد که ممکن است بیش از دو تا سه سال هم فرایند استارت و برق رسانی خودرو را به خوبی انجام دهند اما به کلیه مشتریان توصیه می شود بعد از دو سال حتما برای انجام چکاپ های دوره ای دینام و باطری به فروشگاه مراجعه نموده تا در صورت وجود هر مشکلی حتما تشخیص به موقع انجام شود.

چشمی باطری نشان دهنده چیست؟

چشمی سبز باطری نشان دهنده سلامت باطری نیست فقط نشانگر سطح الکترولیت داخل باطری است. برخی از مشتریان به اشتباه گمان می کنند همین که چشمی باطری سبز باشد همچنان سالم است و استارت می خورد در صورتی که ممکن است چشمی باطری شما سبز باشد اما باطری خراب باشد و کار نکند. در این حالت حتما توصیه می شود که باطری را تعویض نمایید چرا که ممکن است باطری شما تا مدت ها هم استارت بخورد و کار کند  اما در عوض به دینام فشار می آورد و به مرور زمان به دینام خودرو آسیب می زند که در این حالت سه برابر هزینه تعویض باطری ضرر خواهید کرد.

سولفاته شدن باتری ماشین یعنی چه؟؟

بسیاری از مواقع پیش می‌آید که خودروی شما برای روشن شدن و حرکت کردن با مشکل روبه‌رو می‌شود یا می‌بینید که چراغ خودروی شما به درستی روشن نمی‌شود. در این مواقع گاهی در هنگام بررسی باطری ماشین متوجه شوره‌های سفید روی سر باطری می‌شوید. این ماده سفید رنگ با نام سولفاته شناخته می‌شود که به دلیل واکنش‌های شیمیایی روی سر باطری ایجاد می‌شود و علت مشخصی دارد. شاید این شوره‌ها در ابتدا چندان جدی گرفته نشوند، اما می‌توانند انتقال جریان برق باطری را مختل کرده و خودرو و تجهیزات برقی را با مشکلات جدی روبه‌رو کند. این سولفاته شدن در اغلب اوقات طبیعی و قابل پاک کردن است. سولفاته و یا شوره‌های سر باطری باعث کاهش ماده فعال آن می‌شوند و در طول زمان کارایی باطری خودرو را دچار اختلال می‌کنند. این اختلال عملکرد کلی اتومبیل را تحت تاثیر قرار می‌دهد و عمر باطری را کاهش می دهد.

سرویس دوره ای رایگان باطری در کرج

در فروشگاه پارس باطری برای کلیه همشهریان کرجی که باطری ماشین خود را از این فروشگاه خریداری می نمایند هر دوماه یکبار به مدت دوسال سرویس دوره ای رایگان در نظر گرفتیم برای رفع هر گونه مشکلی در دینام باطری استارت و سرباطری ها.

فروش-باطری-ماشین-کرج
فروش-باطری-ماشین-کرج

راه های ارتباطی فروشگاه

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش با کارشناسان فروشگاه

02633552644   02633552664

09352863736   09121395746

اینستاگرام : pars.battery@ 

سایت : www.parsbatri.ir

آدرس فروشگاه : کرج گلشهر گلزار غربی بلوار الغدیر نبش خیابان کوکب غربی ( نمایندگی باطری طارمی ) 

با ارسال و نصب رایگان در کرج