فروش باطری رنو تالیسمان در کرج

فروش باطری رنو تالیسمان در کرج

رنو تالیسمان از زمان معرفی خود توانسته است که به یکی از نمادهای تحول در استراتژی های طراحی این شرکت خودروسازی فرانسوی تبدیل شود. این محصول رنو تحت نظر لورن ون ، مدیر بخش طراحی شرکت طراحی شده است و چراغ های C شکل به عنوان امضای طراحی رنو در نمای این محصول به چشم می خورد. رنو تالیسمان خودرویی  دیفرانسیل و موتور جلو است که از سال ۲۰۱۵ توسط رنو در بخش خودورهای سدان خانوادگی طراحی و تولید شد. همچنین این محصول توسط رنو سامسونگ موتورز که از شرکای تجاری گروه رنو است در کره جنوبی تولید و با نام رنو سامسونگ SM6 به بازار عرضه می شود.

کارخانه رنو دارای انواع خودروهای سواری می باشد از جمله … تندر 90 ( L90 ) ، رنو کولئوس ، رنو داستر ، رنو پیکاپ ، رنو ساندرو ، رنو کپچر ، مگان و … به دلیل مطابقت نداشتن خروجی باطری فابریکی (باطری های اروپایی) با باطری های ایرانی باطری های قابل استفاده برای این نوع خودروها باطری های با ظرفیت 66 و 74 آمپر نصب می شود.

آمپراژ مناسب

برای خودرو رنو تالیسمان بهتر است باطری با ظرفیت 74 آمپر قابل نصب می باشد.

 

کیفیت خودروهای رنو

خودروهای تولیدی رنو در ایران نیز همیشه در صدر با کیفیت‌ترین محصولات قرار دارند. طبق آخرین گزارش‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رنو ساندرو و رنو تندر 90 با داشتن ۴ ستاره کیفیت، با کیفیت‌ترین محصولات در بازه قیمتی خود هستند. پس از آن تندر۹۰ پیکاپ، تنها وانت سه ستاره تولید داخل و با کیفیت‌ترین در میان رقبای خود شناخته می‌شود.

باطری 74 آمپر سپاهان باطری با کیفیت برتر و 15 ماه خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی در فروشگاه پارس باطری ( باطری در کرج ) به فروش می رسد.

شما عزیزان جهت خرید آمپراژ متنوع مناسب خودروهای رنو می توانید با کارشناسان فروش پارس باطری در کرج تماس بگیرید و از خدمات ویژه و رایگان فروشگاه شامل ارسال و نصب رایگان ، تست رایگان باطری و دینام خودرو درب منزل یا محل کار در سطح کرج ، برخوردار شوید.

02633552644بهرامی 

09352863736بهرامی

09121395746طارمی

09120282830طارمی

parsbattery@ اینستاگرام پارس باطری

کرج گلشهر گلزار غربی بلوار الغدیر نبش خیابان کوکب نمایندگی باطری طارمی (باطری در کرج)