فروش باطری سپاهان در کرج

فروش باطری سپاهان در کرج

شرکت سپاهان باطری

مجموعه سپاهان باطری در سال 1378 در اصفهان تاسیس شد. پس از طی فرایند مطالعات و اقدامات لازم در جهت ایجاد کارخانه و تهیه تجهیزات لازم فاز اولیه این کارخانه در سال 1380 احداث شد. در سال 1383 فاز دوم این کارخانه با هدف تولید صفحات کلسیمی و با استفاده از فناوری های روز اروپا ایجاد شد.سرانجام در سال 1384 مجتمع صنعتی سپاهان باطری افتتاح شد. امروزه سپاهان باطری با برند های سوزوکی، اوربیتال، بارکاس و… محصولات خود را با کیفیت و تنوع مطلوب ارائه می کند.

 

آمپراژ تولیدی شرکت سپاهان

این شرکت کلیه باطری های مناسب انواع خودروهای سبک و سنگین را تولید نموده . از 45 آمپر خودروهای سواری تا 220 آمپر مناسب انواع خودروهای کشنده ، اتوبوس ، کامیون و … و برای تمامی تولیدت به مدت 15 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش از طریق کلیه نمایندگی های مجاز سراسر کشور لحاظ نموده است.

باطری با ظرفیت 60 آمپر سپاهان

باطری با ظرفیت 66 آمپر سپاهان

نحوه فعال سازی گارانتی سپاهان باطری 

مشتریان محترمی که آمپراژ متنوع سپاهان باطری را خریداری نموده بلافاصله بعد از نصب باید نسبت به فعال نمودن گارانتی باطری اقدام نمایند البته توضیحات لازم جهت نحوه فعال نمودن توسط همکاران فروش در پارس باطری ( باطری در کرج ) خدمت تمامی مشتریان ارائه می گردد اما جهت اطلاعات بیشتر می توانید به صورت زیر گارانتی باطری های سپاهان را فعال کنین… ارسال شماره پلاک خودروی مشتری*سریال باطری*211 به شماره پیامکی 20003739 

بلافاصله پس از ارسال پیامک،پیامکی از طرف شرکت برای مشتریان ارسال می گردد مبنی بر مدت گارانتی باطری خریداری شده و نشان دهنده فعال شدن گارانتی باطری توسط شرکت می باشد.

فروش سپاهان باطری در کرج

فروشگاه پارس باطری نمایندگی فروش سپاهان در کرج می باشد و مشتریان محترم جهت تامین نیاز خود برای کلیه خودروهای سبک و سنگین می توانند به نمایندگی باطری طارمی مراجعه و باطری مورد نیاز خودروی خود را خریداری نمایند و از خدمات رایگان این فروشگاه در سطح استان البرز شامل ارسال و نصب رایگان باطری همچنین تست رایگان باطری و دینام قبل و بعد از تعویض باطری خودرو بهره مند گردند.

جهت ارتباط با فروشندگان در فروشگاه پارس باطری در کرج

02633552644 دفتر فروش

02633552664 دفتر فروش

09352863736 بهرامی

09121395746 طارمی

آدرس: کرج گلشهر گلزار غربی بلوار الغدیر نبش خیابان کوکب غربی 

پارس باطری ، نمایندگی باطری طارمی  ( باطری در کرج )

آدرس فضای مجازی پارس باطری : pars.battery@