فروش باطری پژو 207 در کرج

فروش باطری پژو 207 در کرج

پژو 207

۲۰۷ در آوریل 2006 به بازارهای فرانسه ایتالیا و اسپانیا آمد و کمی بعد از آن، وارد دیگر کشورهای اروپایی و فروشگاه‌های عرب شد. باطری پژو به صورت فابریک 50 آمپر می باشد اما به تشخیص مصرف کنندگان با توجه به سیستم های اضافی نصب شده روی خودرو می توانند باطری با ظرفیت 55 و 60 آمپر هم روی خودروی خود نصب نمایند.

دلایل خرابی باتری خودروها

تاکنون برای شما پیش آمده که حین رانندگی ناگهان خودروی شما خاموش شود و هرچه استارت می‌زنید، خودرو روشن نشود؟ به نشانگر سوخت خودرو نگاه می‌کنید که نشان از کافی بودن بنزین در باک خودرو دارد. با این وجود هر چه کلید خودرو را در سوییچ می‌چرخانید، هیچ صدایی مبنی بر احتراق در موتور خودرو شنیده نمی‌شود. در این حالت اولین فکری که به ذهن هر متخصص خودرویی خطور می‌کند، خرابی باتری است. این اشکال به سامانه مولد و آلترناتور ( که به اشتباه دینام گفته میشود) بر میگردد. یکی از علائم خرابی باتری این است که هنگام استارت زدن، باتری نتواند استارت را به حرکت در آورد. علامت دیگر کم شدن پی‌در‌پی آب خانه‌های باتری است.

نصب رایگان باطری ماشین در کرج

تشخیص نوع باطری خودرو

دو نوع باتری برای خودروها وجود دارد، باتری‌های «تر» یا باتری‌های اسیدی که در دسته باتری‌های قدیمی قرار می‌گیرند و باتری‌های اتمی یا باتری‌های پیل‌خشک یا باطری های اتمی که امروزه بیشتر استفاده می‌شوند. از راه‌های تشخیص خرابی در باطری اتمی را چراغ هشداری است که در صفحه پشت فرمان تعبیه شده است. درصورتی‌که رنگ سبز این چراغ خاموش شده باشد، یعنی عمر باتری شما رو به اتمام است. باتری‌‌های اسیدی نیز که درونش صفحه‌های سربی وجود دارد چون به مرور زمان دچار خوردگی می‌شوند؛ بنابراین باتری متورم و دچار زنگ‌زدگی می‌شود و این موضوع نشان‌دهنده خراب شدن باتری خودرو است.

تشخیص سلامت باتری خودرو

اما برای تشخیص سلامت باتری خودرو در نوع تر یا اسیدی آن، می‌توانید سطح الکترولیت یا آب باتری را کنترل کنید. میزان آب باتری موجود در محفظه باتری باید 10 تا 15 میلیمتر بالاتر از صفحات سربی آن باشد، در غیر این صورت نیاز به رسیدگی دارد. نکته مهم دیگر اینکه همیشه به چکه‌های زیر خودرو توجه کنید، زیرا ممکن است این چکه‌ها مربوط به باتری خودروی شما باشد که در این صورت نشان از نشتی باتری خودرو دارد. این قطره‌های اسیدی می‌تواند قطعات خودرو را دچار خوردگی و به آنها آسیب‌های فراوانی وارد کند. نکته مهم دیگر در باتری‌های «تر»،این است که اگر باتری به آب احتیاج دارد حتما به آنقداری گریس بر روی آن بمالید.

تشخیص خرابی باطری در کرج

پارس باطری در کرج

نمایندگی باطری طارمی در کرج با بیش از 20 سال سابقه در زمینه فروش باطری خودرو دارای کادری مجرب در بخش فروش و نصب باطری خودرو در استان البرز فعالیت نموده و با خدمات ویژه نصب و ارسال رایگان درب منزل مشتریان و سرویس دوره ای رایگان برای کلیه مشتریان در استان البرز با کادری مجرب در بخش فروش و نصب باطری خودرو می باشد.

فروش باطری ماشن در کرج

گارانتی در پارس باطری

پارس باطری در کرج نمایندگی شرکت های معتبر ایرانی ازجمله سپاهان باطری ، برنا باطری ، پاسارگاد باطری و صبا باطری می باشد و برای کلیه برندها یکسال خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می نماید. کلیه همشهریان البرزی می توانند جهت خرید باطری مورد نیاز خودروی خود با شماره های زیر در ارتباط باشند تا کمتر از 30 دقیقه خدمات مورد نیازشان درب منزل تحویل گردد.

02633552644

02633552664

09352863736

09121395746

کرج گلشهر گلزار غربی بلوار الغدیر نبش خیابان کوکب غربی فروشگاه پارس باطری ( فروش باطری در کرج )

نمایندگی باطری طارمی در کرج