فروش باطری مگان در کرج

فروش باطری مگان در کرج

رنو مگان خودرویی است که توسط شرکت رنو فرانسه تولید می‌شود. طرح اولیه این خودرو در سال ۱۹۸۸ توسط شرکت رنو ارائه گردید. این خودرو به افتخار مگان نامگذاری شد. نسل دوم رنو مگان در واقع مدل توسعه یافته‌ای از نسل اول این خودرو می‌باشد، که توسعه اصلی در زمینه ایمنی خودرو، انجام گرفت و در تست تصادف دارای گواهی یورو ان سی ای پی می‌باشد. این مدل در ایران هم توسط پارس خودرو مونتاژ و عرضه می‌شد. تولید این خودرو در سال ۲۰۰۸ متوقف و با مگان نسل سوم جایگزین شد.

آمپراژ مناسب

باطری مناسب این خودرو به صورت فابریک 72 آمپر موتلو ترکیه می باشد که به دلیل نبودن باطری 72 آمپر در بازار ایران، از باطری با آمپراژ 74 برای این خودرو استفاده می شود.

برندهای مناسب برای مگان

باطری 74 آمپر برنا باطری برند جنرال و برند EAS (باطری در کرج)

باطری 74 آمپر پاسارگاد باطری برند لیدر و برند باتریکس (باطری در کرج)

باطری 74 آمپر سپاهان باطری برند ZB (باطری در کرج)

سرویس دوره ای رایگان باطری خودرو در کرج

نمایندگی باطری طارمی در کرج برای کلیه مشتریانی که باطری خودروهای خود را از این فروشگاه تهیه نموده اند خدمات ویژه ای ارائه می نماید از جمله بازدید دوره ای رایگان … کلیه مشتریان محترم می توانند به صورت دوره ای هر دو ماه یکبار به آدرس فروشگاه مراجعه نموده تا همکاران با دستگاه تستر دیجیتال دینام باطری استارت را تست کرده و در صورت داشتن هر گونه اشکال و ایرادی آن را مرتفع نموده و مهمتر از همه سرباطری برخی از خودروها بعد از مدتی به دلایل مختلف سولفاته می بندد که به مرور زمان تاثیرات مخرب در دینام و باطری می گذارد که در مراجعات دوره ای این خدمات به صورت رایگان برای مشتریان انجام می گردد کلیه این اقدامات موجب می گردد عمر مفید باطری افزایش یابد.

فروش-باطری-ماشین-کرج
فروش-باطری-ماشین-کرج

ارسال و نصب رایگان باطری در کرج

فروشگاه پارس باطری جهت تامین نیاز باطری کلیه مشتریان محترم در استان البرز خدمات ویژه ارسال و نصب رایگان ارائه می نماید به این صورت که رانندگان محترم برای انتخاب آمپراژ مناسب خودروی خود با شماره های کارشناسان ما در پارس باطری تماس حاصل نموده سپس همکاران جهت نصب باطری به آدرس شما در کرج مراجعه و باطری را به رایگان تست نموده سپس تعویض و تحویل می دهند و هزینه باطری پس از تعویض کامل باطری دریافت می نمایند.

02633552644

02633552664

09120282830

09352863736

کرج گلشهر گلزار غربی بلوار الغدیر نبش خیابان کوکب . نمایندگی باطری طارمی ( باطری در کرج )