گارانتی باطری در کرج

گارانتی باطری در کرج

گارانتی

باطری های ماشین موجود در بازار، با هر برندی که باشد مثل هر محصول دیگری که در کارخانه تولید می شود با توجه به تست باطری و در نظر گرفتن کلیه فاکتورهای ارزیابی شده در کارخانه، مدت زمان خاصی را برای گارانتی باطری مشخص می کنند.

ضمانت نامه باطری ماشین در واقع مدت زمانی می باشد که در صورت استفاده درست از باطری ماشین ، از طرف کارخانه تولید کننده باطری گارانتی شده است، که در صورت اختلال در عملکرد و نحوه کارکرد باطری ماشین، کارخانه تولیدکننده موظف به تعویض باطری مشتری با یک دستگاه باطری نو می باشد.

فروشگاه پارس باطری در کرج

(نمایندگی باطری طارمی در استان البرز ) در زمان فروش باطری معمولا به کلیه خریداران یک برگ فاکتور با مدت زمان گارانتی مشخص از طرف شرکت تولیدکننده ارائه می نماید که هم تاریخ خرید و هم تاریخ پایان گارانتی محصولی که خریداری شده در آن درج می شود و اغلب مواردی که شامل گارانتی نمی شود را برای مشتریان توضیح می دهد. علاوه بر این کلیه تولیدکنندگان باطری یک برگ دفترچه راهنمای باطری و نحوه استعلام مدت زمان گارانتی داخل کارتن باطری ها قرار می دهند تا مصرف کنندگان باطری در مواقع مورد نیاز دسترسی به اطلاعات باطری داشته باشند.

برگه راهنمای داخل کارتن (پاسارگاد باطری)

نحوه فعال سازی گارانتی باطری

اغلب شرکت های تولید کننده در سال های اخیر گارانتی باطری های تولیدی را از ابتدا فعال نموده و کارت گارانتی داخل کارتن باطری را برداشته بنابراین دیگر نیازی به فعال کردن گارانتی باطری نمی باشد. البته برخی شرکت ها همچنان به روش های قبلی برای باطری ها کارت گارانتی قرار می دهند که نیاز به فعال نمودن در حین خرید می باشد.

شرکت سپاهان باطری، باطری های تولیدی شرکت سپاهان باطری دارای کارت گارانتی هستن و مشتری هنگام خرید باطری باید گارانتی را فعال نماید تا در زمان خرابی باطری مشمول استتفاده از گارانتی و خدمات تعویض گردد. به این صورت که مشتری پیامکی حاوی سریال باطری و شماره پلاک خودرو را به شماره 20003739 ارسال می نماید و گارانتی باطری به شماره پلاک مشتری فعال می گردد.

نحوه فعال سازی گارانتی سپاهان باطری 

شرایط مشمول گارانتی باطری …

باطری مشتری زمانی مشمول گارانتی می شود که خرابی و عیب باطری ماشین و غیر قابل استفاده بودن باطری به دلیل اشکال درتولید باطری و عیب در نحوه کنترل کیفیت باطری باشد و دلایلی شبیه استفاده نادرست و شکستن باطری و تصادف و … در ایجاد خرابی باطری دخیل نباشند. در این صورت باطری شامل خدمات گارانتی شرکت خواهد بود.

استعلام مدت زمان گارانتی

پاسارگاد باطری … ارسال سریال باطری به شماره پیامکی 10004510

برنا باطری … ارسال سریال باطری به شماره پیامکی 10003837

سپاهان باطری … ارسال سریال باطری به شماره پیامکی 20003739

وایا باطری … ارسال سریال باطری به شماره پیامکی 50004360

جهت ارتباط با بخش خدمات پس از فروش پارس باطری با شماره های زیر تماس بگیرید.

02633552644

02633552664

09352863736