باطری آنلاین کرج

باطری آنلاین کرج

انلاین شاپ باطری در کرج با ارسال و نصب رایگان در محل

فروشگاه باطری انلاین پارس باطری

نمایندگی باطری طارمی با بیش از 20 سال سابقه در زمینه فروش باطری خودرویی، موتوری، و ups با خدمات ویژه در تمامی روزهای هفته در تلاش است تا بهترین خدمات و سرویس ها را درمحل مشتری برای کلیه همشهریان البرزی فراهم کند.

مزایای خرید اینترنتی و تلفنی

مدیریت زمان با پرداخت کمترین هزینه از مهمترین دلایل خرید اینترنتی می باشد که امروزه به دلیل فشردگی کار و امور جاری روزمره، اکثر مشتریان مایل به صرفه جویی در زمان و هزینه هستن ازین رو خرید غیر حضوری را ترجیح می دهند. فروشگاه پارس باطری یکی از فروشگاه های مجاز فروش انلاین و اینترنتی در استان البرز می باشد که با دارابودن فروشندگان مجرب در فروشگاه و صفحات مجازی خدمات فروش را به صورت انلاین در اختیار مشتریان قرار می دهند. پس از تماس مشتریان، همکاران ما در بخش فروش کلیه اطلاعات لازم در زمینه انواع برندها ، تاریخ باطری ها ، مدت خدمات پس از فروش شرکت ها و آمپراژ مناسب مورد استفاده در کلیه خودروها مطرح و سپس سفارش شما ثبت می گردد و برای نصب به محل و ادرس مشتری ارسال می گردد و پس از نصب کامل باطری و انجام تست های لازم، هزینه دریافت می شود.

مقایسه قیمت ها در پارس باطری

پارس باطری نمایندگی انحصاری بهترین و معتبرترین برندهای تولیدی کارخانه های ایرانی را داراست ازین رو کلیه آمپراژ را با ارزانترین قیمت ها و با کمترین سود ارائه می نماید.

این تضمین را به همشهریان البرزی می دهیم که برترین محصولات را همراه با خدمات ویژه ارسال و نصب کاملا رایگان در کوتاهترین زمان در اختیار مشتریان قرار دهیم. شما عزیزان برای دستیابی به اطلاعات در مورد انتخاب باتری مناسب خودرو و قیمت گذاری براساس برند باطری می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و برای دریافت خدمات تعویض باطری ماشین در محل خود ثبت سفارش نمایید.

تماس : 02633552644  02633552664

همراه : 09121395746   09352863736

واتساپ : 09352863736 

اینستاگرام: pars.battery@

سایت فروشگاه : www.parsbatri.ir