بهترین باطری برای پژو 206 در کرج

بهترین باطری برای پژو 206 در کرج

آمپراژ مناسب

باطری فابریک کارخانه ای مناسب برای خودروی 206 معمولی ، 206 تیپ 5 و 206 های SD موجود در بازار 50 آمپر می باشد اما در واقع برای انواع خودروهای 206 موجود در بازار ایران می توان تا امپراژ  55 و 60 هم نصب کرد علی الخصوص خوردوهای 206 که از سیستم های صوتی قوی یا انواع زنون ها و … روی خودرو خود استفاده کردن می توانند باطری تا 60 آمپر روی خودروی نصب نمایند تا نتیجه امپراژ دهی قوی تری را از باطری دریافت نمایند.

باطری مناسب

با توجه به برندهای متنوعی موجود در بازار فعلی صنعت خودرو می توان به تولیدات کارخانه های برنا باطری سپاهان باطری پاسارگاد باطری دورنا باطری وایا باطری و صبا باطری اعتماد کرد .

بهترین فروشگاه باطری در کرج

بهترین فروشگاه باطری در کرج

فروش باطری سپاهان در کرج

فروشگاه پارس باطری به تازگی به دریافت نمایندگی از کارخانه سپاهان باطری اقدام نموده است و مفتخریم به ارائه خدمات باطری خودرو برای مشتریان محترمی که به محصولات شرکت سپاهان باطری متعهد هستند و امپراژ متنوعی از این شرکت را برای خودروهای خود مناسب می دانند و رضایت کافی از محصولات سپاهان را داشته اند.

همکاران ما در بخش فروش فروشگاه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 22 در خدمت شما مشتریان محترم جهت تامین نیاز باطری خودروی شما هستند.

خدمات پس از فروش معتبر

کلیه باطری های موجود در فروشگاه پارس باطری با 15 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر از شرکت دریافت می نمایند که این میزان خدمات دقیقا توسط همکاران صندوق در فروشگاه روی فاکتور کلیه مشتریان قید می گردد تا موجبات رضایت و اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز فراهم گردد.

نصب باطری رایگان در کرج

برای کلیه مشتریان محترمی که باطری خودروی خود را از فروشگاه پارس باطری خرید میکنند ارسال و نصب رایگان باطری درب منزل یا محل کار به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ گونه هزینه اضافی در کمتر از 30 دقیقه ذتوسط همکاران نصب انجام میگیرد همچنین قبل از تعویض باطری باطری معیوب شما توسط کارشناس ما با دستگاه های تستر دیجیتال ، تست شده سپس باطری تعویض می گردد و مجد بعد از تعویض باطری باطری و دینام خودروی شما تست شده و در سلامت کامل تحویل میگردد.

02633552644بهرامی

02633552664بهرامی

09352863736بهرامی

کرج گلشهر گلزار غربی بلوار الغدیر نبش خیابان کوکب غربی 

نمایندگی باطری استان البرز ( پارس باطری طارمی )