خرید باتری ماشین

خرید باتری ماشین

تعویض رایگان باتری ماشین در محل در کمتر از 30 دقیقه در کرج

باتری ماشین
قطعه ای از لوازم یدکی خودرو که وظیفه استارت زدن و تامین برق و روشنایی خودرو را به عهده دارد. باتری ماشن انواع متنوع قابل شارژ و غیر قابل شارژ یا سیلد و غیر سیلد یا به عبارت دیگر خشک و ابی دارد که با توجه به نوع خودرو باطری مناسب سیلد یا غیر سیلد در آمپراژ متنوع پیشنهاد می شود. علاوه بر این باتری خودرو ها معمولا در ولتاژ های 12 ولت یا 24 ولت ارائه می شود که باطری های 12 ولت مناسب خودروهای سواری و باتری های 24 ولت مناسب انواع خودروهای دیزلی می باشد.

عمر مفید باتری ماشین
باطری ماشین در صورت وجود شرایط مطلوب یعنی عدم مشکل در سیستم برق کشی خودرو معمولا دو تا سه سال می باشد البته لازم به ذکر است که ممکن است باتری بیش از این میزان هم کار کند و وظیفه استارت زدن و تامین ناز های خودرو را انجام دهد اما بیش از حد کار کشیدن از باتری بعد از مدتی می تواند بر روی سایر قطعات خودرو مثل دینام اسیب برساند که در این صورت هزینه تعمیر یا تعویض دینام سه برابر هزینه تعویض باتری خودرو می باشد بنابراین توصیه می شود رانندگان محترم جهت جلوگیری از اسیب دیدن دینام یا بیش از حد شارژ شدن یا شارژ کشیدن باطری و هر گونه مشکل دیگری حتما بعد از گذشت دوسال همواره تست های مربوط به سلامت دینام و باطری را در نمایندگی های مجاز فروش باتری در سراسر کشور انجام دهند تا در صورت بروز هر مشکلی در زمان مناسب اقدام به تعویض باطری نمایند.

آیا چشمی سبز باطری نشان دهنده سلامت باتری می باشد؟
خیر چشمی سبز باطری همیشه نشانگر سلامت باطری یا شارژ داشتن باطری نمی باشد بلکه سطح مایع الکترولیت در ون باطری را نشان می دهد که در صورت نداشتن مایع سفید یا سیاه می شود.

نمایندگی باطری طارمی در کرج
فروشگاه پارس باطری نماینده رسمی و انحصاری سپاهان باطری، برنا باطری، اوربیتال، پوشیتا، و … در استان البرز می باشد. و شما مشتریان محترم در صورت داشتن هر گونه سفارشی می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید .
02633552644 02633552664
واتساپ 09352863736
اینستاگرام : pars.battery@
وبسایت : www.parsbatri.com