فروش باطری کامیون در کرج

فروش باطری کامیون در کرج

کامیون یکی از انواع وسایل نقلی موتوری باری است که بیشتر برای ترابری کالا و مواد سنگین استفاده می شود که دارا یانواع گوناگون هستند و مهمولا بر اساس محور و وزن طبقه بندی می شوند.

ماشین سنگین در ایران به طور کلی به 2 دسته تقسیم می‌شود.  تریلی‌ها که همان کشنده هم هستند ماشین‌هایی هستند که به یک تریلر متصل شده و آن را می‌کشند. کامیون‌ها هم دارای اتاق هستند این اتاق می‌تواند باری باشد یا کمپرسی. به کامیون‌های کوچک کامیونت گفته می‌شود.  1- تریلی‌ها  2- کامیون‌ها

آمپراژ مناسب

مناسب ترین ظرفیت های باطری برای خودروهای سنگین از جمله تنوعی از کامیون ها از 88 آمپر شروع می شود تا 220 آمپر ساعت، که برای انواع کامیون ها متفاوت می باشد: ودروهای کامیونت 5تن تا 6 تن از باطری های با ظرفیت 60 تا 90 آمپر قابل استفاده می باشد و خودروهای 10 تن به بالا از باطری های با ظرفیت 120 آمپر به بالا قابل نصب می باشد.

باطری 90 آمپر وایا باطری 

باطری 120 آمپر سپاهان باطری 

باطری 185 آمپر وایا باطری 

باطری 220 آمپر سپاهان باطری 

راهکارهای افزایش طول عمر باطری خودروهای سنگین

باطری خودروهای سنگین دارای برق 24 ولت می باشد برای دوام بیشتر باطری بر روی این نوع خودروها بهتر است رانندگان محترم خودروهای سنگین ماهی یک بار باطری ها را جابجا نموده و از تمیز بودن سرباطری و سولفاته نداشتن و عدم شکستگی سرباطری ها اطمینان حاصل نمایند.

گارانتی باطری های سنگین آمپر

برای باطری های سنگین آمپر ( کامیون، اتوبوس ، کامیونت و … ) کارخانه از تاریخ تولید به مدت 9 ماه گارانتی یا خدمات پس از فروش می دهد که مدت گارانتی برای مشتری 6 ماه می باشد و سه ماه خواب باطری برای فروشنده از سوی کارخانه تولید کننده محاسبه می گردد.

نمایندگی باطری های سنگین در کرج

فروشگاه پارس باطری در کرج نمایندگی رسمی فروش انواع برندهای معتبر شرکتی ( برنا باطری ، پاسارگاد باطری و … ) با ارسال و نصب رایگان باطری در سطح کرج همه روزه از ساعت 8 صبح تا 22 به ارائه خدمات می پردازد.

02633552644

02633552664

09120282830