فروش بهترین باطری برای سمند

فروش بهترین باطری برای سمند

نمایندگی باطری در کرج

سمند یک خودروی سدان است که در سال 79 به نام خودروی ملی در شرکت ایران خودرو تولید شد و علاوه بر فروش در ایران به کشورهای دیگر هم صادر شد. این خودرو بر اساس پلتفرم پژو 405 ساخته شده که در ابتدا قرار بود بجایگزین پیکان شود اما با توجه به هزینه طراحی و قیمت تمام شده این امر محقق نشد. البته امروزه تولید این خودرو متوقف و سورن پلاس جدیدترین مدل جایگزین سمند است.

مدل های تولید شده

   *سمند معمولی 

   *سمند LX 

   *سمند EL 

  *سمند SE

  *سمند سریر

سمند معمولی اولین نسخه از سمند است که تولید آن از سال ۱۳۷۹ آغاز شد و تا ۱۳۸۸ ادامه یافت. سمند معمولی از لحاظ امکانات بالاتر از EL است و بین EL و LX قرار می‌گیرد.

آمپراژ مناسب

برای خودروهای سمند تولیدی کارخانه به صورت فابریکی باطری با ظرفیت 66 آمپر ساعت نصب می گردد اما مشتریان مصرف کنندگان محترم با توجه به تجهیزات اضافی نصب شده روی خودروهای خود از جمله سیستم روشنایی زنون و سیستم های صوتی و ساب و … می توانند باطری های با ظرفیت  74 و 90 آمپر ساعت هم بر روی خودروهای سمند نصب کنند.

باطری 66 آمپر برنا

باطری 66 آمپر لیدر

باطری 66 آمپر دورنا 

باطری 66 آمپر باتریکس

باطری 66 آمپر سپاهان 

فروش باطری در کرج

نمایندگی باطری طارمی در کرج

 

باطری 74 آمپر برنا

باطری 74 آمپر لیدر

باطری 74 آمپر دورنا 

باطری 74 آمپر باتریکس

باطری 74 آمپر سپاهان 

فروش باطری در کرج

نمایندگی باطری طارمی در کرج

خدمات پس از فروش

فروشگاه پارس باطری ( نمایندگی باطری طارمی ) برای کلیه برندهای موجود در فروشگاه به عنوان مثال سپاهان برند ZB، برنا باطری برند جنرال، پاسارگاد برند لیدر و باتریکس به مدت یکسال برای مشتریان محترم خدمات پس از فروش ارائه می نماید.

قطعی باطری ماشین

مشتریان محترمی که در هر نقطه از شهر کرج با مشکل قطعی باطری ماشین روبرو می شوند می توانند با کارشناسان فروش پارس باطری در ارتباط باشند و باطری مورد نیاز خودروی خود را خریداری نموده و بدون هزینه اضافی به صورت رایگان توسط همکاران نصاب فروشگاه درب منزل یا محل کار خود تعویض و تحویل می گردد.

 

02633552644بهرامی
02633552664بهرامی
09352863736طارمی
09121395746طارمی
اینستاگرام پارس باطری parsbattery@
کرج گلشهر گلزار غربی بلوار الغدیر نبش کوکب غربی نمایندگی باطری طارمی ( باطری در کرج )