قیمت باطری دولتی در کرج

قیمت باطری دولتی در کرج

مناسب ترین قیمت برای خرید باطری دولتی در کرج

باطری دولتی

در بازار باطری ایران، صبا باطری به عنوان باطری دولتی شناخته شده و اکثر مشتریان با این برند اشنایی دارند. مناسب ترین باطری از لحاظ قیمتی در بازار این روزها صبا باطری می باشد.

کارکرد باطری در خودرو

هدف اصلی استفاده از باطری در خودرو، استارت زدن، تامین نیروی مورد نیاز برای جرقه زدن و تثبیت انرژی خودرو می باشد. برای مثال در موقعی که موتور کار نمی کند باتری اتومبیل توان الکتریکی سیستم را در موقعی که سیستم شارژ فعال نیست فراهم می کند.

عمر مفید باطری به چه عواملی بستگی دارد؟

عمر یک باتری به ریزش مواد فعال صفحات آن در اثر انقباض و انبساط این صفحات که در طول فرآیند شارژ و دشارژ اتفاق می افتد بستگی دارد.

دشارژ عمیق، گرما و لرزش مراحل تخریب آن را تسریع می کنند و رسوب روی سرباطری ها تشکیل می شود که سبب اتصال کوتاه خواهد شد.

علت اصلی دیگری که باعث تخریب باتری ها می شود سولفاته شدن آنهاست.  هنگامی که باتری ها به صورت دشارژ انبار شوند یا برای بیشتر از ۶ ماه انبار شوند سولفات سرب صفحات را سخت و چگال می کند و توانایی شارژ شدن باتری کاهش می یابد و یا به طور کلی از بین می رود و مواد فعال صفحات، دیگر قابلیت تحمل جریان دشارژ را ندارند و باتری از کار خواهد افتاد. دشارژ عمیق باتریها معمولاً در زمان های نامناسب اتفاق می افتد، برای مثال بعد از روشن کردن خودرو توسط اتصال باتری به باتری احتمال وقوع آن بیشتر است.

افزایش طول عمر باطری

بهترین راه جهت افزایش طول عمر باتری مراقبت مستمر از باتری و موتور می باشد.  در آب و هوای سرد برای افزایش عمر باتری، باتری را کاملاً شارژ و موتور را گرم نگاه دارید.  در آب و هوای گرم و در طول تابستان، باید سطح الکترولیت را مرتباً بررسی کرد و آب باتری را به سطح لازم رساند.  این مطلب ناشی از دمای زیاد داخل موتور است . امروزه استفاده از محافظ گرما در باتری ها رایج تر شده و تولید کنندگان خودرو توسط آن، باتری را از دمای بالای داخل موتور محافظت می کنند.  آب کاهش یافته باتری را اضافه کنید.  هرگز اسید یا آب آلوده اضافه نکنید و بیش از اندازه آن را از آب مقطر پر نکنید.

فروشگاه اینترنتی باتری ماشین

بهترین، با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین انواع باطری های ماشین اعم از صبا باتری و برنا باتری، سپاهان باتری، وایا باتری، پاسارگاد باتری همچین دیگر انواع باتری مانند باتری ups را از پارس باطری طارمی خریداری بفرمایید. کافیست جهت خرید باطری ماشین با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

شما همچنین می توانید از خدمات رایگان تعویض در محل باطری ماشین بهره برده و در هر لحظه و هر مکانی با ما تماس بگیرید تا خود را به شما رسانده و نسبت به تعویض باتری خودرو اقدام نماییم.

آدرس : کرج گلشهر گلزار غربی بلوار الغدیر نبش خیابان کوکب غربی نمایندگی باطری طارمی 

*تماس  02633552644 

           02633552664 

*واتساپ 09352863736 

*اینستاگرام : pars.battery@ 

 

 

انواع برند باطری ماشین

شما می توانید انواع باتری از برند های ایرانی گرفته تا انواع باکیفیت خارجی را در باتری ماشین ایراندوست با بهترین قیمت بیابید. تنوع باتری و قیمت آن ها در این فروشگاه شما را قادر می سازد باطری موردنظر خود را متناسب با کیفیت موردنظر و بودجه‌تان بیابید.