قیمت باطری اتمی کره ای

قیمت باطری اتمی کره ای

بهترین باطری ها برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی با بیش از 15 ماه گارانتی تعویض
باطری کره ای

باطری های کره ای دارای تنوعی از برندها و آمپراژ گوناگون هستن که تا چندین سال قبل به وفور در بازار ایران یافت می شد اما امروزه به دلایل تحریم هایی که از جانب کشورهای مختلف به ایران تحمیل شده باطری های کره ای و خارجی به ایران وارد نمی شود و کلیه باطری های موجود در بازار فعلی ایران، تولید کارخانه های ایرانی می باشد. فروشندگان ، عرضه کنندگان و تولید کنندگان باتری ماشین هیچ نقشی در کمیاب شدن باتری ندارند فقط توان تنظیم بازار عرضه و تقاضا را در فصول گرم سال بدلیل افزایش میزان تقاضای باتری ماشین ندارند.


شرکت های تولید کننده باطری های کره ای شامل برند دلکور ، شرکت گلوبال ، شرکت پوما ، شرکت پلاتینیوم ، شرکت رویال و … می باشد که آمپراژ متنوع خودروهای سبک و سنگین تولید و به بازار عرضه می کردند.

عمر باطری ماشین
مهم نیست که چقدر شما از باتری ماشینتان مراقبت می کنید، در نهایت باطری ماشین شما عمرش به سر میرسد و شما نیاز به یک باتری ماشین جایگزین دارید. باتری های ماشین معمولا علائم واضح نشان می دهند که به شما این امکان را می دهد که بدانید چه زمان عمرش تمام شده. قدرت کم باتری ماشین در هنگام راه اندازی ماشین (استارت زدن) نشان می دهد که باتری ماشین ممکن است قادر به ارائه قدرت به اندازه کافی برای روشن کردن موتور ندارد، همچنین به چراغ هشدار باتری در داشبورد توجه کنید در صورتی که چراغ هشدار باتری ماشین روشن است باید باتری را بازرسی کرد ممکن است عمرش تمام شده باشد. اگر خودرو وسایل الکترونیکی جانبی اش مانند قفل های راه دور و یا چراغ های داخلی به طور تصادفی کار نکنند، ممکن است باتری شما عمر مفیدش تمام شده باشد و ماشین نیاز به باتری جدید داشته باشد. همچنین باتری های سالم یا ناسالم پر از مواد شیمیایی هستند، بنابراین دور ریختنشان در طبیعت به نفع انسان و محیط زیست نیست و محیط زیست را از بین می برد. باتری ماشین را در سطل زباله نریزید.

باطری فرسوده
باطری خراب و فرسوده تان را به باتری فروش تحویل دهید چون میتوانند آن را به کارخانه های تولید کننده پس بدهند و کارخانه ها بازیافتشان کنند.همچنین در قبال خرید باتری جدید ازفروشنده باتری و پس دادن باتری قبلی که عمرش تمام شده از تخفیف در خرید باتری جدید بهره ببرید .

باطری کره ای در فروشگاه پارس باطری

نمایندگی باطری طارمی همچون سایر فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر در استان البرز سالهاست که به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع باطری های خودرو با تنوعی از برندها و کارخانه های معتبر ایرانی و خارجی فعالیت دارد البته پیش ترها برندهای خارجی از جمله دلکور ، پوما ، هگزا ، پلاتینیوم و … هم در این نمایندگی به فروش می رسید اما سالهاست که به دلایل ذکر شده تنها باطری های ایرانی موجود می باشد. این مرکز خدمات مربوط به گارانتی کلیه برندهای پاسارگاد ، برنا باطری ، سپاهان باطری را به مشتریان خود ارائه می نماید.

شما مشتریان محترم می توانید جهت دریافت هرگونه خدمات شامل ارسال و نصب رایگان ، خدمات گارانتی و … با کارشناسان فروشگاه در ارتباط باشید.
دفتر فروشگاه 02633552644 02633552664
کارشناسان فروش 09121395746 09120282830
واتساپ فروشگاه 09352863736
اینستاگرام فروشگاه pars.battery@
سایت فروشگاه www.parsbatri.ir

ساعات فعالیت فروشگاه
فروشگاه پارس باطری در تمام روزهای هفته حتی در ایام تعطیلات رسمی سال از ساعت 8صبح الی 22 مشغول فعالیت می باشد.