قیمت باطری ماشین

قیمت باطری ماشین

باطری ماشین به قیمت درب کارخانه با ارسال و نصب رایگان در کرج

مناسب ترین قیمت های باطری

شرکت صبا باطری با تولید برندهای متنوع باطری خودرو شامل واریان ، میلان ، اسمارت ، نانو ، پردیس و … با یکسال گارانتی تعویض از معروف ترین باطری های موجود در بازار باطری خودرو در ایران می باشد که سالهاست در حال عرضه به بازار می باشد به همین دلیل بسیار شناخته شده و مطرح می باشد و بیشتر در ذهن مصرف کننده گان قرار گرفته است همچنین از قیمت مناسبی هم برخودار است از این رو بیشتر مشتریانی که مایل هستند با کمترین مبالغ نیاز باطری خودروشان را حل کنند از صبا باطری باتنوع برندها استفاده می نمایند.

صبا باطری برند واریان در کرج

صبا باطری برند نانو در کرج 

صبا باطری برند اسمارت در کرج

گارانتی صبا باطری

ارائه خدمات گارانتی برای کلیه برندهای تولیدی شرکت صبا باطری در کرج توسط شرکت صبا باطری انجام می گردد. برای اینکه بتوانید ازگارانتی باطری بهره مند شوید حتما باید کارت گارانتی مهر شده را همراه خود داشته باشید و به نمایندگی های این کارخانه مراجعه کنید تا خدمات رایگان را در اختیارتان قرار دهد. مشتریان محترم می توانند برای استفاده از خدمات گارانتی صبا باطری با در دست داشتن فاکتور خرید و برگه گارانتی باطری به آدرس کرج چهارصد دستگاه نبش خیایان لاله 6 مراجعه نموده و باطری خود را تعویض نمایند.

مدت گارانتی فعال صبا باطری

صبا باطری محصولات خود را با گارانتی ۶ و ۱۲ ماهه به مشتریان تحویل می‌دهد. گارانتی ۱۲ماهه مخصوص باطری‌هایی با حداکثر حدود ۹۰ آمپر می‌باشد. باطری‌هایی هم که آمپری بین ۹۰ تا ۲۰۰ آمپر دارند از گارانتی ۶ماهه برخوردار هستند.

  • خودروهای سبک (تا ۷۴ آمپر) : ۱۲ ماه
  • خودروهای سنگین ( ۹۰ تا ۲۰۰ آمپر) : ۶ ماه

فروشگاه پارس باطری در کرج

نمایندگی باطری طارمی، فروشگاه تخصصی باطری انواع خودروهای ایرانی و خارجی ، خودروهای سبک و سنگین ، انواع موتورسیکلت ها ، ماشین و موتورهای شارژی ، دستگاه های ups شرکتی و خانگی و … با بیش از 20 سال سابقه در حال خدمات رسانی به مشتریان البرزی می باشد.

برای خرید باطری خودرو و بهرمندی از سویس رایگان (ارسال و نصب رایگان) در کرج با همکاران ما در فروشگاه در ارتباط باشید.

02633552644   02633552664

09352863736   09121395746

وب سایت : www.parsbatri.ir

اینستاگرام : pars.battery@