بهترین برندهای باطری

بهترین برندهای باطری

مجموعه پارس باطری همواره با بهترین شرکت های تولید باطری در کشور همکاری کرده و اقدام به عرضه و ارسال باطری به صورت خرده و عمده در سطح استان البرز نموده است.

بهترین فروشگاه باطری در کرج

برند لیدر

مجموعه پارس باطری نمایندگی شرکت پاسارگاد (برند لیدر) می باشد و تمامی این محصولات را گارانتی می کند. باطری های این شرکت با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید و عرضه می شود و دارای گارانتی چهارده ماهه می باشد.
محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و توان استارت مناسبی را برای خودروی شما فراهم می کند.

فروش اینترنتی باطری لیدر

 

 

 

 

برند برنا

برند برنا یکی ار شناخته شده ترین و بهترین برند های تولید باطری در ایران می باشد، این مجموعه باطری هایی با برند های متفاوت و آمپراژ گوناگون تولید می کند. این شرکت از به روز ترین فناوری های تولید باطری بهره می برد و تمامی محصولات آن دارای چهارده ماه گارانتی می باشد.
تنوع باطری ها و کیفیت خوب و مناسب و همچنین داشتن نمایندگی های زیاد در سطح کشور موجب محبوبیت این باطری در ایران شده است.

نشانی اینترنتی خرید باطری برنا

 

 

 

 

 

برند دوان

برند دوان یکی دیگر از محصولات تولید ایران می باشد که توسط مجموعه پارس باطری گارانتی و به فروش می رسد،این شرکت برای تولید باطری های با کیفیت بالا از جدید ترین و مدرن ترین دستگاه های دنیا استفاده می کند. باطری های این شرکت دارای چهارده ماه گارانتی بوده و توان استارت مناسبی را برای خودروی شما فراهم میکند، همچنین مقاومت بالایی در مقابل شرایط دمایی گوناگون دارد. بهترین برند موجود در کشور، باطری دوان می باشد.

فروش اینترنتی باطری دوان

 

 

 

فروشگاه پارس باطری

مجموعه پارس باطری محصولات فوق را تایید و برای نصب روی خودروی شما پبشنهاد میکند. باطری های این برندها با آمپراژ متفاوت در فروشگاه موجود می باشد که با توجه به نوع و نیاز خودرو برای شما مشتریان نصب می گردد. همچنین تاریخ تولید محصولات موجود در فروشگاه به روز می باشد و تمامی امور مربوط به ضمانت و گارانتی در مجموعه پارس باطری انجام می شود.

معرفی فروشگاه پارس باطری