فروش باطری نیسان در کرج

فروش باطری نیسان در کرج

نیسان

به عنوان یک شرکت خودروسازی موفق ژاپنی مطرح شده که با تنوعی از محصولات و تولیدات در کشورهای متعدد شروع به کار کرد از جمله ژاپن، ایالات متحده، بریتانیا. خودروی نیسان از اواخر سال 1980 وارد بازار خودرویی ایران شد و برای اولین بار شرکت پارس خودرو تولید خودروی نیسان پاترول را در ایران آغاز کرد. از جمله تولیدات این شرکت که در بازار ایران موجود می باشد می توان به نیسان پاترول، نیسان تیانا، نیسان رونیز، نیسان ماکسیما، نیسان مورانو، نیسان ایکس تریل، نیسان پیکاپ، و … اشاره کرد.

آمپراز مناسب

باطری مناسب خودروهای نیسان موجود در بازار ایران به شرح زیر می باشد.

*نیسان پاترول و نیسان جوک: باطری فابریک این خودرو ( نصب شده در کارخانه ) باطری 70 آمپر می باشد.

*نیسان وانت و پیکاپ: باطری فابریک خودروی نیسان وانت 70 آمپر قطب چپ می باشد اما آمپراژ 66 و 74 هم روی این مدل خودرو قابل نصب می باشد.

*نیسان تیانا و نیسان ایکس تریل: باطری فابریک نیسان تیانا باطری 60 آمپر می باشد اما به علت همسایز بودن می توان باطری 66 و 74 آمپر هم نصب نمود که اغلب مشتریان به دلیل داشتن سیستم روشنایی و صوتی قوی تمایل به خرید باطری 66 و 74 آمپر دارند.

فروش باطری دوان در کرج

نیسان ماکسیما

ماکسیما یکی از خودروهای تولیدی شرکت ژاپنی نیسان می باشد که تا امروز هفت نسل تولید شده و در ایران توسط شرکت پارس خودرو مونتاژ شد. باطری ماکسیما 74 آمپر سیلد اتمی قطب چپ می باشد که به صورت فابریک توسط شرکت در کارخانه به روی خودرو نصب می گردد.

زمان مناسب تعویض باطری

1- زمانی که برق پشت آمپر قطع شد.

2- زمانی که خودرو بعد از مدتی خوابیدن دیگر استارت نزد.

3- اگر استارت ماشین سنگین زد.

راهنمای خرید باطری

نکته: لازم به توضیح است که مشتریان محترمی که قصد تعویض باتری خودروی خود را دارند ابتدا باید بدانند که سیستم برق خودرو به باطری چند آمپر نیاز دارد. سپس اگر خودروی شما، مصرف کننده های برقی اضافه مانند سیستم صوتی و سیستم روشنایی قوی دارد باید از امپراژ بالاتر برای خودروی خود استفاده کنین.

نمایندگی پارس باطری در کرج

پارس باطری با تنوعی از باطری های 60 66 70 74 که همگی سیلد اتمی می باشند و آمپر مناسب انواع متفاوت خودروهای نیسان با مناسب ترین قیمت ها قابل عرضه به مشتریان محترم می باشد و برای خرید یک باطری با کیفیت و استاندارد همراه با گارانتی معتبر شرکتی پارس باطری بهترین انتخاب برای شماست زیرا به دلیل نمایندگی بودن هم باطری را با قیمت های مناسب تری تهیه می کنین و هم در کمتر از 30 دقیقه باطری توسط کارشناسان نصب فروشگاه درب منزل یا محل کار شما در سطح کرج و بدون کوچکترین هزینه اضافی تعویض و تحویل شما می گردد.

پیشاپیش از خرید و توجه شما مشتریان محترم سپاسگزاریم.

02633552644

02633552664

09352863736

09121395746