فروش باطری موتور در کرج

فروش باطری موتور در کرج

موتورسیکلت

از سریعترین و سبک ترین لوازم حمل و نقل در جاده های کشور می توان به موتورسیکلت اشاره کرد که به دلیل ترافیک های جاده ها امروزه هر شخصی در کنار خودروی شخصی ترجیح می دهد بسیاری از کارهای روزمره خود را توسط موتور در زمان کوتاه تری انجام دهد. امروزه  موتور های پیشرفته تر و با امکانات فوق العاده ای در بازار عرضه شده است.

آمپراژ مناسب

باطری های متنوعی در آمپراژ سبک از جمله 5 آمپر 7 آمپر 9 آمپر و 12 آمپر مناسب موتورهای موجود در بازار ایران می باشد که در تنوعی از برندهای ایرانی و خارجی به فروش می رسد. فروش و تعویض باطری های موتوری هم همانند باطری خودرو همراه با دریافت باطری فرسوده می باشد و در صورتی که مشتری باطری فرسوده نداشته باشد معادل کسری آمپراژ داغی وجه پرداخت می نماید. لازم به ذکر است که باطری های موتوری فاقد ضمانت نامه می باشد.

انواع موتورسیکلت و باطری های مناسب

موتور سیکلت ها بر اساس استفاده های گوناگون طراحی و در انواع متعدد ساخته شده که از جمله انواع موتورها می توان به موارد زیر اشاره کرد : موتور گازی ، موتورسیکلت های جاده رو ، موتورهای مینی ، موتور های آف رود ، موتورهای اسپرت مسابقه ای ، موتورهای کروز یا تفریحی ، موتورسیکلت های مسافرتی و اسکوتر ها

موتورهای هندا 125، موتورهای سوزوکی، موتور کاوازاکی، موتور بنلی، موتور نیکتاز، موتور بهرو، موتور آپاچی، موتور دایچی، موتور آمیکو، موتور یاماها، موتور لاکی، موتور وسپا و …

 

 

کویر موتور

این مدل موتور ها تولید شرکت کویر موتور از شرکت های برتر برند موتور سیکلت ایران هستند که تنوع نوع موتورسیکلت بنزنی و موتورسیکلت برقی می باشد. باتری این موتورها از تنوع 5 آمپر 7 آمپر و 9 آمپر کوتاه و بلند می باشد که در برندهای ایرانی و خارجی به فروش می رسند.

د.

تیم فروشگاه پارس باطری با فروش انواع باطری در کرج و تلاش در راستای جلب رضایت مشتریان محترم در سراسر استان البرز همه روزه حتی در ایام تعطیلات رسمی از ساعت 8 صبح تا 23 به ارائه خدمات می پردازد. جهت خرید آنلاین باطری های موتوری می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02633552644

02633552664

09121395746

09120282830

آدرس: فروش باطری در کرج گلشهر گلزار غربی بلوار الغدیر نبش خیابان کوکب غربی فروشگاه پارس باطری ( نمایندگی باطری طارمی )