فروش باطری میتسوبیشی در کرج

فروش باطری میتسوبیشی در کرج

میتسوبیشی آوت‌لندر Mitsubishi Outlander

خودرویی است که از سال ۲۰۰۱ تا کنون تولید شده‌است. میتسوبیشی اوتلندر از یک موتور چهار سیلندر ۲۳۶۰ سی سی با تنفس طبیعی استفاده می‌کند که این موتور می‌تواند برای این خودرو ۱۶۶ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید نمایند. شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۰.۲ ثانیه است و حداکثر سرعت آن می‌تواند به حدود ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. مصرف سوخت داخل شهر اوتلندر ۹.۴ و خارج شهر آن ۷.۵ لیتر به‌ازای هر ۱۰۰ کیلومتر هستند و از استاندارد الایندگی یورو ۵ بهره می‌برد.

آمپراژ مناسب میتسوبیشی اوتلندر

برای این خودرو به صورت فابریک در کارخانه باطری با ظرفیت 60 آمپر ساعت نصب می گردد. اما رانندگان محترم در حین تعویض می توانند باطری 70 آمپر ساعت هم روی این مدل خودروها نصب کنند.

موجود در پارس باطری: 

باطری با ظرفیت 70 آمپر سپاهان باطری

سپاهان باطری در کرج

باطری با ظرفیت 70 آمپر برنا باطری

برنا باطری در کرج

باطری با ظرفیت 70 آمپر وایا باطری

نمایندگی باطری در کرج

باطری با ظرفیت 70 آمپر پاسارگاد باطری

فروش باطری در کرج

باطری با ظرفیت 70 آمپر صبا باطری

باطری در کرج

آیا فرسوده باطری را باید تحویل بدهیم؟؟

بله کلیه خدمات فروش باطری با هر برند و آمپراژی در بازار ایران با تعویض باطری فرسوده یا به اصطلاح داغی می باشد یعنی قیمت فروش باطری با تعویض داغی هم آمپر اعلام می شود و خریداران بعد از تعویض باطری باید داغی باطری را تحویل فروشنده یا نصاب بدهند مگر اینکه فرسوده باطری موجود نباشد یا خریدار به هر دلیلی قصد تحویل فرسوده را نداشته باشد که در این صورت خریدار باید معادل همان آمپر خریداری شده را پرداخت نماید.

عمر مفید باطری

عمر مفید باطری به طور متوسط تا 2 سال می باشد. هر باطری دارای یک چشمی می باشد که اکثر رانندگان گمان می کنند سبز بودن چشمی باطری نشان دهنده سلامت باطری می باشد و تا زمانی که باطری استارت می زند آن را روی خودرو نگه می دارند که پیشنهاد می شود حتی اگر باطری شما بعد از دو سال هم همچنان استارت می زد باز هم نسبت به تعویض باطری اقدام نمایید زیرا ممکن است به دینام اسیب بزند که در ان صورت خسارتی که متحمل می شوید سه برابر هزینه باطری می باشد.

نحوه ثبت سفارش از پارس باطری

ارتباط با فروشندگان پارس باطری 

02633552644

02633552664

09352863736

09121395746

اینستاگرام: pars.battery@

واتس اپ : 09352863736

آدرس : کرج گلشهر گلزار غربی بلوار الغدیر نبش خیابان کوکب غربی 

نمایندگی باطری طارمی

( باطری در کرج )