یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در هنگام خرید باتری خودرو باید در نظر داشته باشید، برسی برند اصلی تولید کننده‌ی این باتری است. معمولا با توجه به اعتبار برند، می‌توان به کیفیت باتری تهیه شده پی برد. چرا که باتری ماشین نقشی بسیار مهم را در سیستم ماشین ایفا می‌کند و به نوعی به ماشین جان می‌بخشد. پس باید با دقت و توجه کافی برای تهیه‌ی باطری خودرو اقدام کرد. در این مقاله از وب سایت باتریتو، قصد داریم یکی از تولیدکنندگان برتر باطری ماشین یعنی شرکت برنا باتری را معرفی کنیم. این شرکت معتبر تولید کننده‌ی باتری برای خودروها در سال ۶۹ تاسیس شده و فعالیت خود در زمینه‌ی تولید باتری را، با توجه به این که کشور ایران به شدت با کمبود محصولاتی این چنین همراه بود آغاز کرد. در واقع شرکت برنا باتری، یکی از عامل‌های اصلی پیشرفت کشورمان در زمینه‌ی تولید محصولات خودرو بوده و در زمانی که کشور ایران تنها یک خط تولید برای محصولاتی این چنین مهم داشت، با تاسیس شرکت برنا باتری نیاز اصلی و کمبود شدید این محصول مهم جبران شد. شرکت برنا باتری یکی از اصلی‌ترین تولید کنندگان باتری خودرو از نوع استارتر می‌باشد که دارای گواهی معتبر استاندارد iso 9001:2008 و همچنین گواهی ISO/TS 16949:2009 در زمینه‌ی تولیدات انواع باتری برای خودرو می‌باشد. شرکت معتبر برنا باتری، طیف وسیعی از انواع باتری‌ها را با آمپراژ مختلف برای اتومبیل‌هایی گوناگون تولید و عرضه می‌کند و به عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین تولید کنندگان باتری برای خودرو در ایران شناخته می‌شود

هدف اصلی شرکت برنا باتری در تولید باتری خودرو

همانطور که گفته شد برنا باتری یکی از اولین و اصلی‌ترین تولید کنندگان باتری خودرو در کشور ایران می‌باشد که نقش بسیار مهمی را در زمانی که بازار ایران به میزان قابل توجهی با کمبود تولیدات باتری برای خودرو مواجه بود، این شرکت نقش اساسی را در جبران این کمبود ایفا کرد. با توجه به این که نیاز شدیدی در کشور ایران به محصولاتی همچون باتری برای خودروها احساس می‌شود و میزان تقاضاها برای این محصولات زیاد است، شرکت برنا باتری با داشتن خط تولیدهایی زیاد در سراسر کشور تعداد بسیاری از باتری خودرو را تولید کرده و به بازار عرضه کرد. می‌توان گفت که اکنون این شرکت معتبر به عنوان یکی از اصلی‌ترین مراکز تولید کننده‌ی باتری برای خودرو در ایران، واقع در استان اصفهان شناخته می‌شود. شرکت برنا باتری با به کار بردن ترفندها و تکنولوژی‌های روز دنیا و ارتقای خط تولید خود، نقش بسیار مهمی را در فراهم ساختن و برطرف کردن نیاز کشور به محصولات مهمی چون باتری برای خودرو ایفا می‌کند. کیفیت بالا و مناسب محصولات تولید شده توسط برند معتبر برنا باتری، این برند را به یکی از صادرکنندگان اصلی باتری به کشورهای مختلف جهان تبدیل کرده است‌. دلیل اعتبار بالای شرکت برنا باتری، تولید محصولاتی است که طبق استانداردهای بین المللی ساخته می‌شوند و تمام نکات و معیارهای اساسی برای تولید بهترین و با کیفیت‌ترین انواع باتری توسط این شرکت معتبر به کار گرفته می‌شود. به همین دلیل محصولات تولید شده توسط این شرکت، همیشه با تعداد عظیمی از متقاضیان مواجه بوده است.

نگاهی بر محصولات تولید شده توسط شرکت برنا باتری

حالا که به شکل کامل با شرکت برنا باتری آشنا شدیم و به اهداف این شرکت برای تولید محصولات خود و راه اندازی مهم‌ترین خط تولید باتری خودرو در ایران پی بردیم، لازم است که محصولاتی که توسط این شرکت معتبر و مهم تولید می‌شوند را بشناسیم و با ویژگی‌های این محصولات به شکل دقیق‌تری آشنا شویم. شرکت برنا باتری برای جلب رضایت مشتریان، زیرمجموعه‌ها و نمایندگی‌های گوناگونی را در سطح کشور راه‌اندازی کرده است تا نیاز مشتریان در سراسر کشور را برطرف سازد. شما می‌توانید محصولات برند برنا باتری را از باتریتو تهیه فرمایید. سایت معتبر باطریتو که از عرضه کنندگان اصلی باتری خودرو تولید شده توسط شرکت برنا باتری می‌باشد، انواع باتری را که دارای آمپراژی متنوع هستند برای انواع اتومبیل‌های سبک و سنگین را تولید کرده و عرضه می‌کند. این سایت معتبر یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان انواع باتری‌های با کیفیت اتمی و همچنین اسیدی برای خودروها می‌باشد و با کیفیت‌ترین نوع باتری را برای خودروهای ساخت داخل و خارج از کشور، تولید کرده و عرضه می‌نماید. با توجه به این که شرکت برنا باتری کیفیت محصول را به عنوان هدف اصلی در تولید انواع باتری خودرو در نظر می‌گیرد، بسیاری از شرکت‌های تولید کننده‌ی خودرو در ایران برای تولیدات خود محصولات این شرکت را در نظر می‌گیرند؛ چه بسا برای تولید اتومبیل‌های مختلفی همچون پژو 206 و 207 و همچنین پرشیا، از باتری‌های خودروی تولید شده توسط شرکت برنا باتری به شکل فابریک استفاده می‌شود.

ویژگی‌های برتر شرکت برنا باتری به عنوان تولید کننده‌ی اصلی باتری خودرو

موضوع مهم دیگری که لازم است تحت بررسی قرار گیرد، ویژگی‌های شرکت برنا باتری به عنوان اولین و یکی از اصلی‌ترین تولید کنندگان باتری خودرو در ایران می‌باشد. در ادامه به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت برنا باتری به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین برندهای تولید کننده‌ی باتری خودرو در سطح بین الملل اشاره می‌کنیم.

  •  شرکت برنا باتری یکی از بزرگترین خط تولیدهای باتری را دارد و دامنه‌ی وسیعی از انواع باتری را با آمپرهای مختلف برای خودروهای مختلف تولید می‌کند. مشتریان می‌توانند باتری‌هایی با آمپراژهای متنوع که توسط این شرکت معتبر تولید شده‌اند را تهیه کنند.
  •  محصولات تولید شده توسط این شرکت طول عمری بالا دارند. حداقل طول عمر باتری‌های برنا باتری بین به 2 سال می‌رسد.
  • باتری‌های تولید شده توسط این شرکت معتبر به مراقبت زیادی نیاز ندارند.
  •  باتری‌هایی که توسط برنا باتری تولید می‌شود، گارانتی طولانی مدت داشته و در صورت بروز هرگونه مشکل برای این باتری‌ها می‌توان به شکل رایگان باتری را تعویض کرد.
  •  محصولات شرکت برنا باتری بر طبق استانداردهای روز جهان و با استفاده‌ از به روزترین تکنولوژی‌ها تولید شده و عرضه می‌شوند