یکی از اصلی‌ترین مواردی که در هنگام تهیه کردن   باتری خودرو باید در نظر داشته باشیم، برند تولید کننده‌ی باتری است. در این   مقاله از سایت باتریتو قصد داریم تا با یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان باتری برای   خودرو در ایران آشنا شویم و جزئیات مهم مرتبط با تولیدات این شرکت معتبر و ویژگی‌های   محصولات این شرکت را، تحت بررسی قرار دهیم.

آشنایی با یکی از شرکت‌های معتبر تولید کننده‌ی باتری خودرو، شرکت پاسارگاد صنعت باتری

یکی از اصلی‌ترین مواردی که در هنگام تهیه کردن باتری خودرو باید در نظر داشته باشیم، برند تولید کننده‌ی باتری است. به عبارتی تهیه کردن هر نوع باتری ماشینی نمی‌تواند کار درستی باشد و ممکن صدمات جبران ناپذیری خودرو وارد شود. برند تولید کننده‌ی باطری ماشین باید اعتبارکافی را داشته باشد، تا افراد با اطمینان بیشتری نسبت به خریداری محصولات این برند عمل کنند. در این مقاله از سایت باتریتو قصد داریم تا با یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان باتری برای خودرو در ایران آشنا شویم و جزئیات مهم مرتبط با تولیدات این شرکت معتبر و ویژگی‌های محصولات این شرکت را، تحت بررسی قرار دهیم. این شرکت که از تولید کنندگان برتر و اصلی باتری خودرو در کشور ایران می‌باشد، انواع باتری را که برای ماشین آلات و دستگاه‌های صنعتی و همچنین خودروها و ماشین‌های سواری مناسب هستند را با بالاترین کیفیت تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند. شرکت پاسارگاد در سال 1386 تاسیس شده است و هدف اصلی خود از انجام فعالیت در تولیدات انواع باتری خودرو را، تولید کردن تعداد بی‌شماری باتری در سال و برطرف کردن بخش عظیمی از نیاز کشور به انواع مختلفی از باتری است. این شرکت برای تولید انواع باتری برای خودرو از ورقه‌هایی که از جنس سرب کلسیم هستند استفاده می‌کند، که باعث می‌شود تا طول عمر باتری‌ها به میزان زیادی بالاتر برود. در ادامه به معرفی محصولات مختلف تولید شده توسط این شرکت و بررسی ویژگی‌های مهم این محصولات که آن‌ها را متمایز می‌کند می‌پردازیم.

برندهای مختلف محصولات شرکت پاسارگاد صنعت باتری

یکی از موضوعات بسیار مهمی که وجود دارد این است که شرکت پاسارگاد صنعت باتری، برای تولید انواع مختلف باتری خودرو بر طبق استانداردهای روز جهان عمل می‌کند و همین موضوع باعث افزایش کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت می‌شود. شرکت پاسارگاد دارای اعتبار بین المللی بوده و با داشتن گواهی استاندارد جهانی ISO/TS 16949 که از طرف یک شرکت معتبر آلمانی به نام DQS دریافت کرده است، به فعالیت در زمینه‌ی تولید انواع مختلفی از باتری برای مصارف مختلف مشغول است. علاوه بر آن شرکت پاسارگاد صنعت باتری، گواهینامه‌ی استاندارد ISO 9001 و ISO 14001 و همچنین گواهینامه‌ی استاندارد جهانی OHSAS 18001 را نیز اخذ کرده که دریافت این گواهینامه‌ها کیفیت بالای محصولات تولید شده توسط این شرکت را نشان می‌دهد و این نکته را بیان دارد که انواع باتری‎های خودرو که توسط این شرکت تولید کننده به بازار عرضه می‌شوند، دارای ویژگی‌های بسیاری هستند که آن‌ها را استاندارد و پراستفاده می‌کند. محصولاتی که توسط شرکت پاسارگاد صنعت باتری تولید شده و عرضه می‌شوند، ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی داشته و از نظر ویژگی‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری و کیفیت محصول در جایگاهی بالا قرار دارند و به همین دلیل سالانه تعداد بسیار زیادی از این محصولات تحت برندهای مختلف تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. از جمله برندهای باتری خودروی عرضه شده توسط شرکت پاسارگاد صنعت باتری، می‌توان به برند شاهین، باطریکس، عقاب، سیمرغ، کینگ پاور، پروتون، دنیز و همچنین برند لیدر و هندل اشاره کرد. در بین برندهای مختلف باتری این شرکت معتبر، برند پروتون به عنوان برندی برگزیده شناخته می‌شود.

ویژگی‌های باتری ماشین تولید شده توسط شرکت پاسارگاد صنعت باتری

موضوع مهم دیگری که لازم است تحت بررسی قرار گیرد و در نظر داشتن آن باعث می‌شود تا افراد نسبت به خریداری باتری خودرو از برندهای مختلف این شرکت با اطمینان بیشتری تصمیم‌گیری کنند، بررسی ویژگی‌های محصولات تولید شده توسط شرکت پاسارگاد صنعت باتری است.

  •  از جمله ویژگی‌های بسیار مهم باتری خودرویی که توسط شرکت پاسارگاد صنعت باتری تولید می‌شود، استفاده از ورقه‌های سرب کلسیم برای تولید این باتری‌ها است. استفاده از این ورقه‌ها کیفیت باتری را به سطح دیگری می‌برد و باعث می‌شود تا در زمان استفاده، باتری به مراقبت زیادی نیاز نداشته باشد و بتوان تا زمان‌هایی طولانی از آن استفاده کرد.
  •  شرکت پاسارگاد صنعت باتری برای تولید محصولات مختلف و انواع باتری‌هایی که در دستگاه‌ها و ماشین آلات صنعتی و همچنین در خودروها استفاده می‌شوند، بدنه‌هایی که مقاومت و همچنین ظاهری بسیار مناسب دارند را تولید می‌کند.
  •  به کار بردن بدنه‌های مقاوم و همچنین دارای ظاهر جذاب، باعث شده تا با افزایش کیفیت باتری خودروی تولید شده توسط شرکت پاسارگاد صنعت باتری طول عمر این باتری‌ها نیز بسیار بالاتر برود و این باتری‌ها به مراقبت زیادی نیاز نداشته باشند.
  •  نکته‌ی بسیار مهم این است که شرکت پاسارگاد صنعت باتری از روش‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین از دستگاه‌هاو ماشین آلات بسیار پیشرفته و مدرن برای تولید انواع باتری برای خودرو استفاده می‌نماید و همین باعث می‌شود تا محصولات این شرکت بسیار با کیفیت و درجه یک باشند.
  •  این شرکت برای تولید انواع باتری‌ها، مطابق با استانداردهای روز جهان عمل می‌کند و می‌توان گفت که محصولات این شرکت دارای استاندارد جهانی هستند.

نکاتی درباره‌ی محصولات شرکت پاسارگاد صنعت باتری

نکته‌ی بسیار مهم دیگری که لازم است به آن اشاره شود این است که شرکت پاسارگاد صنعت باتری برای تولیدات و محصولات خود، گارانتی و ضمانت نامه‌ای طولانی مدتی را ارائه می‌کند؛ انواع باتری خودرویی که توسط این شرکت معتبر تولید می‌شود، دارای ضمانت‌نامه‌ای یک ساله می‌باشد که افراد با خریداری هر یک از این محصولات در صورتی که مشکل خاصی در سیستم باتری رخ دهد، می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت معتبر اقدامات لازم را برای تعویض این باتری انجام دهند. شرکت پاسارگاد صنعت باتری دارای خدمات پس از فروش بسیاری می‌باشد که همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان برای تامین نیاز خود به باتری برای خودرو، از محصولات این شرکت استفاده کنند. نکته‌ی مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که محصولات تولید شده توسط شرکت پاسارگاد صنعت باتری علاوه بر این که دارای کیفیتی بالا هستند، نسبت به محصولات دیگر موجود در بازار قیمتی بسیار مناسب دارند.