معرفی شرکت وایا باتری صدرا، تولید کننده‌ی معتبر باتری خودرو

یکی از مهم‌ترین نکات و مواردی که در هنگام خرید باتری خودرو باید در نظر داشته باشید، برند تولید کننده‌ی باتری است. در واقع اگر این برند اعتبار کافی را در تولید انواع باطری ماشین داشته باشد، افراد می‌توانند با اطمینان بیشتری برای خرید محصولات این برند تصمیم‌گیری کنند. از جمله برندهای معتبر تولید کننده‌ی باتری برای خودرو، شرکت وایا باتری صدرا است‌. در این مقاله از سایت باتریتو، قصد داریم تا به معرفی این شرکت معتبر بپردازیم و همچنین ویژگی محصولات تولید شده توسط این برند معتبر را، تحت بررسی قرار دهیم. این شرکت که در سال‌های نه چندان دوری تاسیس شده است، یکی از تولید کنندگان اصلی باتری خودرو در ایران می‌باشد که دارای اعتبار کافی در این زمینه بوده و محصولات آن یکی از محصولات محبوبی است که توسط بسیاری از مردم کشور، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شرکت بزرگ و معتبر که در استان قم قرار دارد، هدف اصلی خود از تولید محصولات بسیار پر متقاضی همچون انواع باتری برای خودرو را تولید محصولاتی در نظر گرفته است که دارای آن چنان کیفیتی باشند که بتوان آن‌ها را با محصولات تولید شده توسط برندهای خارجی مقایسه کرده و در یک رده قرار داد. این شرکت معتبر برای تولید انواع باتری خودرو، از روش‌های بسیار نوین جهانی و همچنین ماشین آلات و دستگاه‌هایی پیشرفته و مدرن جهان استفاده می‌کند و به همین دلیل می‌توان محصولات تولیدی این شرکت را در رده‌ای بالا از کیفیت و مرغوب بودن قرار داد.

معرفی محصولات تولید شده توسط شرکت وایا باتری صدرا

موضوع مهمی که باید به آن اشاره کرد، معرفی محصولات تولید شده توسط شرکت وایا باتری است. این شرکت معتبر که نقش بسیار اساسی را در برطرف کردن نیاز کشور به کمبود قطعات بسیار مهمی همچون باتری خودرو را ایفا می‌کند و محصولات تولید شده توسط آن حتی به خارج از کشور تیز صادر می‌شود، بالا بودن کیفیت را به عنوان هدف اصلی خود در تولید محصولات مختلف خود در نظر گرفته است. شرکت وایا باتری برای تولید محصولات خود، از مواد و قطعات بسیار مرغوبی استفاده می‌کند و همین موضوع را می‌توان به عنوان علت اصلی کیفیت بالای محصولات این شرکت معتبر در نظر گرفت. شرکت وایا باتری برای تولید انواع باتری خودرو، صفحاتی با بافت کلسیم اکسپند را مورد استفاده قرار می‌دهد که این صفحات دارای قابلیت MF بوده و به همین علت نیاز چندانی به مراقبت از باطری‌های تولید شده به وسیله‌ی آن‌ها وجود ندارد. در واقع استفاده ازاین قطعات باعث می‌شود تا محصولات تولیدی شرکت وایا باتری، در هنگام استارت زدن و روشن کردن خودرو به شکل کاملا مرغوب و بی‌نقصی عمل کنند. علاوه بر آن استفاده از این صفحات باعث می‌شود تا این باتری‌ها طول عمری بسیار بالا و طولانی مدت داشته باشند. شرکت وایا باتری انواع باتری خودرو را با نام برندهای متنوعی به بازار ارائه می‌دهد. از جمله برندهای باتری که توسط شرکت وایا باتری صدرا به بازار عرضه می‌شوند، می‌توان به باتری‌های دوان، باتری‌های شادن، باتری‌های کمهو و در آخر باتری‌های وایا اشاره کرد که هر یک از این باتری‌ها در سطح بالایی از کیفیت قرار داشته و بسیار مرغوب و درجه یک هستند.

بررسی ویژگی‌های محصولات تولید شده توسط شرکت وایا باتری صدرا

موضوع مهم دیگری که لازم است به آن اشاره شود، ویژگی‌های محصولاتی است که توسط این شرکت معتبر تولید می‌شود؛ در واقع با آگاهی از ویژگی‌های باتری خودرویی که توسط شرکت وایا باتری تولید می‌شود، می‌توان با اطمینان بیشتری نسبت به خریداری محصولات این شرکت معتبر تصمیم‌گیری کرد و برای خرید، اقدام کرد. در ادامه به بررسی هر یک از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

  • وایا باتری برای تولید انواع باتری خودرو، از قاب‌ و بدنه‌ای با کیفیت و مرغوب استفاده می‌کند که همین ویژگی محصولات این شرکت را نسبت به سایر شرکت‌های تولید کننده‌ی باتری متمایز می‌کند.
  •  استفاده از بدنه و قاب‌هایی با کیفیت، سبب می‌شود تا طول عمر باتری‌های تولید شده توسط این کشور به حد زیادی بالا رود و مقاومت آن‌ها زیاد شود.
  •  باتری‌های تولید شده توسط شرکت وایا باتری، در مقابل کم شدن سطح  الکترولیت مقاوم هستند.
  •  تولید کنندگان در شرکت وایا باتری صدرا برای تولید انواع باتری برای خودرو روش‌هایی متفاوت و تکنولوژی‌های گوناگونی را به کار گرفته‌اند تا طول عمر باتری خودرو را به حد زیادی بالا برده و ‌کیفیت آن‌ را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.
  •  محصولات ارائه شده توسط شرکت وایا باتری صدرا ضمانت نامه‌ای طولانی مدت داشته و گارانای آن‌ها بین 6 الی 12 ماه است.
  •  محصولات شرکت وایا باتری صدرا طول عمری بسیار بالا و مناسب دارند که همین ویژگی باتری‌های خودروی تولید شده توسط این شرکت را نسبت به محصولات دیگر شرکت‌های تولید کننده‌ی باتری برای خودرو متمایز می‌سازد.
  •  همانطور که پیش‌تر اشاره شد، استفاده از صفحات کلسیمی اکسپند باعث شده تا باتری‌های تولید شده توسط شرکت وایا باتری به مراقبت و توجه زیادی نیاز نداشته باشند.
  •  باتری‌هایی که توسط شرکت وایا باتری تولید می‌شوند، با توجه به استانداردهای روز جهان ساخته شده‌اند و همچنین دارای استاندارد کشوری هستند.
  •  انواع باتری خودرویی که توسط شرکت وایا باتری صدرا تولید می‌شود، در هنگام روشن کردن خودرو و استارت زدن به شکل کاملا بی‌نقصی عمل می‌کنند و بسیار قوی هستند.
  •  باتری‌های وایا باتری دارای طول عمری طولانی مدت بوده و بسیار با کیفیت و مرغوب هستند.
  •  این باتری‌ها به نسبت باتری‌های تولید شده توسط برندهای معتبر جهان، دارای قیمتی مناسب‌تر و ارزان می‌باشند.
  •  نکته‌ی دیگری که وجود دارد این است که از آنجایی که یک قطعه مشابه با دسته با شکل کاملا محکم بر روی قسمت بدنه‌ی باتری ماشین وایا تعبیه شده است، امکان نصب کردن آن به شکل کاملا آسان و به دور از هر گونه مشکلی وجود خواهد داشت.
  •  این باتری‌ها با ظاهری بسیار بی‌نقص و مناسب طراحی شده‌اند و دارای بدنه‌ای بسیار مقاوم و محکم هستند.