فروش باطری اپتیما در کرج

فروش باطری اپتیما در کرج

خودرویی سدان سایز متوسط از محصولات کیا موتورز است که از سال ۲۰۰۰ تا کنون در کره جنوبی تولید و در در بازار جهانی عرضه شده‌است.

ویژگی‌های هوشمند کیا اپتیما

بر خلاف بسیاری از سدان‌های سایز متوسط دیگر، خودرو کیا اپتیما به طور همزمان با apple car play و android auto سازگاری کامل دارد و شما می‌توانید به وسیله تلفن هوشمند‌تان، کنترل برخی از امور خودرو را به دست بگیرید. بعلاوه آپشن‌های راحتی در رانندگی دیگری هم از جمله نمایشگر نقاط کور بر روی مانیتور برای تمامی‌ مدل‌ها به طور استاندارد ارائه می‌شوند.

در کنار این‌ها، آپشن‌های جذابی از جمله ساندروف پانوراما و سیستم تهیه مطبوع صندلی‌ها هم به چشم می‌خورند. نکته جالب توجه اینجاست که حتی تیپ‌های پایینی و ارزان‌تر اپتیما (اوپتیما) هم تمرکزشان را بر روی لوکس بودن آپشن‌های خودرو کم نکرده‌اند.

باطری مناسب اپتیما

باطری این خودرو به صورت فابریک در کارخانه با ظرفیت 70 آمپر ( قطب معمولی ) می باشد که در تولیدات جدید کارخانه از سال 2018 به بعد ( خودروهای جدید) از 66 آمپر کوتاه شروع و تا حداکثر 74 آمپر قابل نصب می باشد.

برندهای مناسب برای این خودرو

باطری 29_70 آمپر برنا باطری با 14 ماه گارانتی تعویض و خدمات ارسال و نصب رایگان در کرج

باطری 66 آمپر پاسارگاد باطری با 13 ماه گارانتی تعویض و خدمات ارسال و نصب رایگان در کرج

باطری 74 آمپر برنا با 14 ماه گارانتی تعویض و خدمات ارسال و نصب رایگان در کرج

باطری 29_70 آمپر سپاهان باطری با 14 ماه گارانتی تعویض و خدمات ارسال و نصب رایگان در کرج

خدمات پس از فروش باطری در کرج

در نمایندگی باطری طارمی در صورت خرید باطری از کلیه برندهای فروشگاه پارس باطری، خدمات پس از فروش به صورت آنلاین قابل ارائه می باشد.

مشتریان محترم فروشگاه در صورت داشتن هر گونه سوالی در زمینه خدمات پس از فروش سا تست و شارژ باطری خودروی خود می توانند با مسئول خدمات گارانتی از طریق شماره های زیر در فروشگاه تماس حاصل نمایند.

02633552644 مسئول خدمات فروشگاه آقای عباسی

02633552664 مسئول خدمات فروشگاه آقای عباسی

چگونه معیوب بودن باطری خودرو را تشخیص دهیم؟؟

روش های تشخیص برای خودروها متفاوت می باشد :

برای خودروی 206 در زمان معیوب بودن باطری در حین استارت زدن هشدار بوق و عقربه های کیلومتر به صورت خودکار حرکت می کند.

در خودروهای کره ای هنگام استارت زدن ، در کنار استارت نخوردن باطری صدای نامتعارف هم از موتور خودرو شنیده می شود.

نکته قابل توجه کلیه رانندگان محترم : سبز بودن یا مشکی بودن باطری همیشه نشان دهنده سلامت یا معیوب بودن باطری نمی باشد چراغ سبز باطری نشان دهنده سطح الکترولیت باطری است و مواقعی که چراغ باطری مشکی می شود نشان دهنده این است که خودرو دارای برق دزدی در اتصالات باطری یا معیوب بودن دینام می باشد که د راین مواقع باید حتما باطری ساز یا مکانیک خودرو را چک کند.

نکته دیگر اینکه اگر چراغ باطری خودرو سبز باشد و باطری توان استارت زدن نداشته باشد نشان دهنده این است که باطری خودرو معیوب می باشد.

فروشگاه پارس باطری در تمامی ایام هفته حتی در تعطیلات رسمی سال در تمامی ساعات رو از 8 صبح الی 22 به ارائه خدمات باطری به مشتریان محترم می پردازد.

02633552644

02633552664

09352863736

کرج گلشهر گلزار غربی بلوار الغدیر نیش خیابان کوکب غربی فروشگاه پارس باطری ( باطری در کرج )