فروش باطری ماکسیما در کرج

فروش باطری ماکسیما در کرج

ماکسیما

یکی از خودروهای شرکت ژاپنی نیسان است که از سال ۱۹۷۷ تاکنون در هفت نسل تولید می‌شود. نیسان ماکسیمای کلاس متوسط از سال ۱۳۸۰ تا سال ۱۳۹۱ در ایران توسط  پارس خودرو مونتاژ شد در آن زمان ماکسیما یکی از بهترین و لوکس‌ترین و پرقدرت‌ترین خودروهای موجود در ایران شناخته می‌شد و هم‌اکنون نیز ماکسیما محبوبیت خود را بین طرفداران خویش در ایران حفظ کرده‌است. ماکسیما در دونسخه دنده ای و اتوماتیک به بازار عرضه شد که از لحاظ سطح تجهیزات و امکانات تفاوتی با یکدیگر ندارند.

امپراژ مناسب

این خودروها از باطری با ظرفیت 60آمپر ساعت قابل نصب می باشد تا باطری 74 آمپر که مصرف کنندگان محترم می توانند با توجه به سیستم صوتی اضافی نصب شده روی خودرو، باطری های با ظرفیت بالاتر نصب نمایند.

برندهای مناسب خودروی ماکسیما

60 تا 74 آمپر شرکت پاسارگاد باطری 

60 تا 74 آمپر شرکت برنا باطری 

60 تا 74 آمپر برند سپاهان باطری 

قطعی باطری ماشین

مشتریان محترمی که در هر نقطه از شهر کرج با مشکل قطعی باطری ماشین روبرو می شوند می توانند با کارشناسان فروش پارس باطری در ارتباط باشند و باطری مورد نیاز خودروی خود را خریداری نموده و بدون هزینه اضافی به صورت رایگان توسط همکاران نصاب فروشگاه درب منزل یا محل کار خود تعویض و تحویل می گردد.

ارسال و نصب باطری در کرج چگونه است؟؟؟؟؟

مشتریان محترم کرجی کافیست با کارشناسان فروشگاه پارس باطری ( باطری در کرج ) از طریق شماره های زیر در ارتباط بوده تا پس از دریافت راهنمایی لازم جهت انتخاب باطری مناسب خودروی خود ، همکاران نصاب در اولین فرصت در کمتر از 30 دقیقا به محل کار یا درب منزل شما مراجعه و باطری را نصب می کنند. لازم به ذکر است وجه مربوط به باطری همان جا پس از نصب باطری دریافت می گردد و هیچ گونه هزینه اضافی بابت ارسال و نصب دریافت نمی گردد.

02633552644بهرامی

02633552664طارمی 

09352863736بهرامی 

09121395746 طارمی

اینستاگرام : pars.battery@

کرج گلشهر گلزار غربی بلوار الغدیر

نبش خیابان کوکب غربی نمایندگی باطری طارمی 

(باطری در کرج )