فروش باطری پرشیا در کرج

فروش باطری پرشیا در کرج

باطری پرشیا در کرج

خودروی پرشیا ( پژو پارس ) خودرویی از محصولات شرکت ایران خودرو با طراحی شبیه به پژو 405 و پژو 605 که در مدل های متفاوت به بازار عرضه شد. معروف ترین مدل های پژو پارس : *پژو پارس ساده *پژو پارس ال ایکس با موتور TU5

آمپراژ مناسب

باطری فابریکی که در کارخانه روی خودروهای مدل پژو پارس سوار می شود معمولا 60 آمپر می باشد ولی برای خودروهایی که سیستم صوتی قوی و سیستم نور و روشنایی زنون استفاده کرده ان می توان باطری های 66 و 74 آمپر هم نصب نمود که البته بیشتر مشتریان به دلیل استفاده از کولر در ایام تابستان ترجیح می دهند از باطری های آمپراژ بالاتر برای پژو پارس استفاده نمایند.

 

پارس باطری

باطری 60 . 66 . 74 آمپر سپاهان باطری با 15 ماه خدمات پس از فروش

باطری 60 . 66 . 74 آمپر برنا باطری با 14 ماه خدمات پس از فروش

باطری 60 . 66 . 74 آمپر پاسارگاد باطری با 14 ماه خدمات پس از فروش

باطری 60 . 66 . 74 آمپر آذر باطری با 14 ماه خدمات پس از فروش

ارسال و تعویض رایگان

پیک رایگان و تعویض رایگان باطری خودرو در کرج به تازگی راه اندازی شده و مشتریان محترم می توانند از طریق شماره تماس های فروشگاه با کارشناسان فروش در ارتباط بوده و باطری مناسب خودروی خودر را انتخاب نموده و پس از آن باطری توسط نصاب فروشگاه به ادرس مشتری ارسال و به رایگان تعوبض و نصب می گردد و سپس باطری نصب شده با دستگاه تست دیجیتال بررسی و در سلامت کامل تحویل مشتری می گردد.

خدمات پس از فروش

در صورت خرید از فروشگاه پارس باطری برای کلیه مشتریان محترم خدمات پس از فروش درب فروشگاه توسط کارشناس مربوطه ( جناب آقای عباسی ) ارائه می گردد.

نحوه کمکی گرفتن از باطری

کمکی گرفتن اصولی برای باطری خودروهایی که شارژ باطری آنها تخلیه شده به این صورت است که ابتدا باطری خودروی مقابل را باز نموده ( یا اتصالات باطری را جد ا می کنیم ) سپس کابل به ترتیب کابل مثبت و سپس کابل منفی را نصب نموده و استارت می زنیم و پس از روشن شدن خودرو مجددا کابل های کمکی را به ترتیب جدا کرده و اجازه می دهیم خودرو به مدت 10 دقیقه در حالت عادی روشن بماند تا باطری کمی شارژ شود. ( در این حالت شارژ باطری زمانی انجام می شود که باطری دچار قطعی نشده باشد و گرنه به هیچ عنوان شارژ نمیشود و یا شارژ نگه نمی دارد ) توصیه می شود حتما پس از شارژ باطری، خودرو را به اولین تعمیرگاه برسانیم.