فروش باطری باتریکس در کرج

فروش باطری باتریکس در کرج

باتریکس در کرج

شرکت پاسارگاد صنعت باطری در سال 1387 با هدف تولید انواع باطری های شارژ در شهرک صنعتی گرمسار تاسیس شد. این شرکت از بدو امر با پشتوانه تلاش ، تجربه و دانش نیروهای متخصص خویش اقدام به تولید محصولاتی با بهترین کیفیت در مقایسه با محصولات مشابه خود نمود که پیرو آن در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ تأییدیه از مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و بطور مستمر جهت کیفیت محصولات خود ، باطری های تولیدی را به تمامی نمایندگی های مجاز در سراسر کشور عرضه می دارد. شرکت پاسارگاد صنعت باطری هم اکنون با تکیه بر توان سخت افزاری ، نرم افزاری و نیروهای متخصص خود دارای ظرفیت تولیدی در حدود ۳۵۰.۰۰۰ عدد در سال بوده و توانمندی تولید انواع باطری های  استاندارد و مخصوص را مطابق ذیل دارا میباشد :

     * آمپراژ تولیدی

  • باطری ۵۵۳۰ آمپر ساعت اروپائی (DIN)
  • باطری ۶۰۳۰ آمپر ساعت اروپائی (DIN)
  • باطری ۶۰۶۸ آمپر ساعت آسیایی (JIS)
  • باطری ۶۰۶۹ آمپر ساعت آسیایی (JIS)
  • باطری ۶۶۳۸ آمپر ساعت اروپائی (DIN)
  • با طری ۷۰۲۴ آمپر ساعت آسیایی (JIS)
  • باطری ۷۰۲۹ آمپر ساعت آسیایی (JIS)
  • باطری ۷۴۱۲ آمپر ساعت اروپائی (DIN)

پارس باطری در کرج

نمایندگی باطری طارمی (پارس باطری ) با بیش از 20 سال سابقه در فروش باطری در کرج یکی از نمایندگان فروش محصولات پاسارگاد باطری ( برند لیدر و باتریکس ) در کلیه آمپراژ می باشد. که همه روزه به ارائه خدمات می پردازد.

       باطری لیدر در کرج

     باطری باتریکس در کرج

نحوه استعلام گارانتی باطری باتریکس

ابتدا شماره سریال مورد نظر را به شماره 10004510 ارسال نموده سپس زمان گارانتی باطری مورد نظر برای مشتری از سوی کارخانه ارسال می گردد. در ضمن کلیه باطری ها از زمان تولید کارخانه به مدت یک سال دارای خدمات گارانتی می باشد.

نصب رایگان باطری در کرج

مشتریان محترمی که قصد خرید باطری برای خودروی خود دارند می توانند با شماره های فروشگاه تماس گرفته و برای انتخاب آمپراژ و برند مناسب خودرو با کارشناسان فروش در ارتباط باشید پس از تعیین نوع باطری همکاران نصاب باطری مورد نظر را در کمتر از 30 دقیقه در محل مشتری بدون هزینه اضافی تعویض و تحویل می دهند.
02633552644بهرامی
02633552664بهرامی
09352863736طارمی
09121395746طارمی
اینستاگرام پارس باطری parsbattery@
کرج گلشهر گلزار غربی بلوار الغدیر نبش کوکب غربی نمایندگی باطری طارمی ( باطری در کرج )